Навіть високоякісні товари треба гарно рекламувати

Якщо виробники однієї із країн навідуються до сусідів поки що не з товарами, а з рекламно-пропагандистською метою, то зрозуміло, що вони розраховують на те, що сусідня країна стане успішним ринком для їхньої продукції. А йдеться про працівників харчової промисловості Чехії, про тих, хто пропонує споживачам сучасну високоякісну молочну продукцію. І не тільки чехам, а й сусідам.

Програма «Якісні європейські молочні продукти» є важливою рекламною кампанією Європейського Союзу, яка спрямована на впровадження на український ринок високоякісних молочних продуктів країн ЄС. Зазначимо, що споживання їх у більшості європейських країн, у тому числі і в Чехії, помітно більше, ніж в Україні.

Тож тільки за неповний рік представники Чесько-Моравської молочної асоціації двічі побували в нашій країні. Причому обидва рази знайшли час і можливість відвідати Університет «Україна». Передусім, для того, щоб переконати у своїй перспективності й майстерності студентів та викладачів кафедри технології харчування.

І якщо перші відвідини навчального закладу обмежилися одним днем, то другі, нещодавні, – трьома. Тож усі студенти і викладачі кафедри технології харчування нашого університету мали змогу послухати виступи компанії «Якісні європейські молочні продукти», поспілкуватися в неофіційній обстановці з її працівниками.

Програма зустрічей була дуже цікавою та насиченою. Досить розлогими були виступи президента компанії, доктора технічних наук Іржі Копачека та провідного фахівця компанії Андрія Овчарука. Вони зазначили, що чеські молочники постійно дбають не тільки про збільшення обсягів виробництва продукції, а й про її високу якість. Сировину отримують від тих господарств, які є надійними у професійному відношенні. А загалом фундаментальним принципом для всіх чеських виробників є суворий контроль якості та безпеки продукції й контроль задоволеності споживачів як чеських, так і в усіх країнах, куди вже доставляється продукція компанії. Це, як кажуть, найголовніша вимога.

Жорсткий контроль охоплює всі ланки виробництва, який часто називають «від лану до столу». Він поширюється на всі пакувальні матеріали, інгредієнти, добавки, технологічні та санітарні засоби, які мають відповідати європейському харчовому законодавству.

Виступи Іржі Копачека і Андрія Овчарука доповнила відомий в Україні дієтолог Світлана Фус, котра, до речі, веде відповідну програму на українському телебаченні. Фахівець зазначила, що завдяки своєму чудовому смаку та широкому використанню в гарячих і холодних стравах молоко та молочні продукти є популярною частиною щоденного раціону (у більшості країн саме так) людини в усьому світі. Споживання молочних продуктів, які є комплексними за вмістом макро- й мікроелементів, особливо високоякісних білків, різноманітних вітамінів, сприяє правильному обміну речовин в організмі людини, попереджає чимало захворювань, таких, як діабет або високий кров’яний тиск.

Гості запропонували присутнім продегустувати один із видів продукції – зокрема, вершковий крем, – щоб переконатись особисто, що їхня продукція високоякісна – і за смаком, і за зовнішнім виглядом. До речі, коротший термін споживання продукту вказує на те, що він виготовлений без консервантів, хімічних добавок.

Рекламна кампанія асоціації стосується трьох найпоширеніших груп із широкого асортименту молочних продуктів. Це – вершковий крем, про який ми вже згадували, сир та сирні вироби, йогурти. Про виготовлення вершкового крему детально розповів і продемонстрував шеф-кухар закладу ресторанного господарства «Кейтеринг Фігаро» Олександр Шмаков.

Що ж дали, на нашу думку, ці зустрічі в нашому університеті? Для чеських виробників, хай і у віддаленій перспективі, гарну змогу заявити про себе, про свою продукцію майбутнім українським фахівцям у харчовій галузі. Чимало цікавого почули і наставники молоді – вони побачили й належно оцінили старанність, майстерність чеських виробників.

 

Олена Любенок,

завідуюча лабораторією кафедри технології харчування

Інженерно-технологічного інституту

Джерело: Газета «Університет «Україна» № 56 (169-170), 2015